Godātais klient!
Šogad negaidīti uznākušais Covid-19 vilnis ir kļuvis par izaicinājumu visam uzņēmējdarbības sektoram. Pandēmijas radītās neērtības ir atklājušas ne tikai dažādu biznesa veidu stabilitāti, bet arī prasmi momentā reaģēt uz situāciju, efektīvi piemēroties vīrusa radītajai krīzei. Ir kļuvis acīmredzams, ka tradicionālais lietišķais modelis, ko izmantoja daļa uzņēmēju, nav gatavs šādiem izaicinājumiem, bet klientu fiziskā apkalpošana nav droša vai ir neiespējama.
Vēl pirms Covid-19 uzņēmums “City Service Engineering” veidoja un ieviesa digitālas sistēmas, kas ļauj visiem klientiem sniegt augstas kvalitātes uzraudzības pakalpojumus, maksimāli mazinot fiziskos kontaktus. Jau sen ticam, ka tāda ir stabila biznesa nākotne (lai gan pandēmija pierādīja, ka šī nākotne ļoti strauji kļuva par tagadni). Priecājamies, ka tirgū esam pirmie, kuri spēja attālināti, droši un pārliecinoši risināt daudzus ar namu apsaimniekošanu saistītos jautājumus. Šobrīd varam pārliecinoši garantēt: esam tam gatavi par visiem 100%.
Vairāk nekā 20 darba gadu laikā uzņēmums “City Service Engineering” vienmēr ir centies būt soli priekšā citiem namu apkalpošanas jomā. Nešaubāmies, ka esam pelnījuši savu klientu uzticību, radot un ieviešot risinājumus un jauninājumus, ātri reaģējot uz izmaiņām.
Esam atbildīgi par Jūsu īpašuma uzraudzību, tāpēc vēlamies vēlreiz uzsvērt, ka mums ir iespējas organizēt namu apsaimniekošanu arī bez tieša fiziska kontakta klienta objektā. Ērtai un drošai saziņai esam izveidojuši jaunākās paaudzes saziņas instrumentu „eCSE“ – pašapkalpošanās platformu un mobilo lietotni visiem objekta lietotājiem. Daudzi mūsu klienti jau ir pārliecinājušies, ka ar šo instrumentu problēmas var risināt ātrāk, ērtāk un, galvenais, drošāk, jo nenotiek fiziskais kontakts.
Jau kādu laiku sniedzam Jums pakalpojumus, ņemot vērā jauno darījumu loģiku. Ja iepriekš strādājām pēc principa klients-darbinieks, tagad pakalpojumus sniedzam citādi: klients-pilnīgi strādājoša sistēma. Tādējādi mainās pakalpojumu ātrums, jo sistēma ļauj ievērojami labāk risināt klientu problēmas. Cietiem vārdiem sakot, tagad visi pieprasījumi ir redzami sistēmā, tāpēc to apstrāde notiek daudz ātrāk, bet atgriezeniskā saite klientam pēc statusa maiņas tiek sniegta reāllaika režīmā.
Izmantojam digitālas izstrādnes, tā nodrošinot ātru un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Turklāt, pateicoties digitālajām tehnoloģijām, varam piesaistīt vispiemērotākos ārējos partnerus. To visu darām, lai Jūsu pārvaldītais īpašums būtu tikai mūsu rūpju lokā.
Nesen prezentējām vēl vienu jaunievedumu – “Apex Intelligence”. Tas ir jauns ēku apsaimniekošanas modelis, kuru izmantojot, apsaimniekošana kļūst daudz efektīvāka, prasa mazāk neefektīvas rīcības, nodrošina nepārtrauktu sistēmu apkalpošanu, mazina iekārtu dīkstāves risku, paaugstina darba efektivitāti un ekonomē enerģētiskās izmaksas. Pastāvīgi attālināti tiek uzraudzītas ēkas sistēmas, analizēti dati izmantojot drošus algoritmus, sistēma automātiski informē par iekārtu bojājumiem un jau iepriekš prognozē iespējamos darba pārtraukumus un zaudējumus.
Cenšamies sniegt izcila līmeņa pakalpojumus, tomēr dažkārt arī kļūdāmies, bet nekad nebaidāmies to atzīt un uzņemties atbildību. Neņemot vērā dažus darbības pārtraukumus, visi “City Service Engineering” darbinieki pastāvīgi, katru dienu rūpējas par nepārtrauktu Jūsu ēkas apsaimniekošanu.